środa, 4 października 2017

Zakończenie.

Tak jak wcześniej informowałem schodzimy z google i przechodzimy na osobną platformę, w związku z tym że  tutaj jest już zakończenie, chciałbym wiernym bywalcom i czytelnikom podziękować za zainteresowanie oraz za odwiedzanie naszego bloga. 

Udało nam się przez te parę lat dzięki Wam przekroczyć milion dwieście czterdzieści pięć tyś wejść na bloga oraz utrzymać blog na Top Liście blogów oscylując w pierwszej setce blogów, co jest jak tak niszowy temat chyba dobrym osiągnięciem :-).

Udało nam się też w tym czasie  zorganizować parę spotkań i zlotów, w czasie których  myślę że pokazałem parę ciekawych tematów nieznanych ogółowi. Starałem się też na tym blogu promować z mojego punktu widzenia ciekawe oraz  wartościowe blogi i internetowe strony które prowadzą ludzie nie przyjmujący medialnej sieczki.
Zlot Renault Laguna Góry Sowie.

Cóż można po tych paru latach rzec. 
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za komentowanie i udział w dyskusjach. Chętnych do dalszego zgłębiania różnych tematów zapraszam do akcesu na nową platformę poprzez kontakt mailowy.

Życzymy wszystkim dużo zdrowia i pomyślności oraz wyboru dobrej samodzielnej ścieżki w drodze do PRAWDY.

P.S.
Uprzejmie proszę o tylko jedno zgłoszenie akcesowe z jednego adresu mailowego. Ponieważ ponowne maile wprowadzają zbędny chaos. Gwarantuję że na każdy mail odpowiem, jest to tylko kwestia czasu. Jeszcze raz proszę o cierpliwość. 
 Przejście do Hadesu :)

Jeśli ktoś ze zgłaszających akces do dnia 10.10.2017 nie otrzymał odpowiedzi proszę o sprawdzenie folderu spam, ponieważ tam mogła trafić odpowiedź. Do spamu mogą również trafiać już Wam wysłane  linki aktywacyjne.


2 komentarze:

  1. Dzięki wielkie że ten blog powstał i był prowadzony przez tyle lat, szkoda że to już koniec choć rozumiem powody dlaczego tak się stało. Mimo że nie zawsze było nam po drodze to dzięki czytaniu tego bloga zrewidowałem swoje podejście w odniesieniu do niektórych tematów i nauczyłem się (mam nadzieję) podstawowych a prostych zasad które powinien przestrzegać każdy eksplorator, mianowicie:
    - zadawać właściwe pytania
    - kwestionować, w rozumieniu: czy to co wiem, to fakty
    - sprawdzać (i rozsądnie poważać) źródła informacji
    - uczyć się od bardziej doświadczonych w temacie
    Przede wszystkim należało się najpierw nauczyć pokory.

    To była pasjonująca lektura i bardzo przydatne doświadczenie eksploracyjne. Pozdrawiam i życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Sławorow :-)
    Pamiętam jak zaczynałeś na TT, potem założyłeś Sztolnie Fora.
    Obserwowałem jak z młodego gniewnego dojrzewał eksplorator ( to ten czas nie po drodze ;-) ).
    Wprawdzie nie uczestniczyłem w Twoim forum lecz je czytałem ponieważ pisali tam moi koledzy.

    Potem ciekawym pomysłem było założenie internetowego czasopisma.
    Dzięki Twojemu forum skompletowała się doświadczona ekipa do eksploracji szybu na Wołowcu :).

    Również pozdrawiam i wszystkiego najlepszego.
    W-OKI

    OdpowiedzUsuń